23 kwietnia 2015

A nagrody lecą do...

Kochani!
 
Z lekkim poślizgiem (za co z góry ogromnie przepraszam) ale są! Wyniki Wielkanocnej zabawy! Czas rozdać moje piękne gazetki! Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mi i dostaną swoje "drugie życie" :)
 
Tak, więc niniejszym ogłaszam, że:

Zestaw 1:


... Barbara Lebedyńska trafia w Twoje ręcę! dziękuję za dołączenie do zabawy na facebooku.


Zestaw 2:



... trafi do "W biegu pisane"! nie mogę pozwolić żebyś odeszła od zmysłów!!! :))))


Zestaw Nr 3:


... leci do Ani S,która nie dość że sama dostanie piękne magazyny to jeszcze podzieli się miętowymi zdjęciami z Lu i obdywie będą zadowolone.
 
Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w zabawie! Zwycięzców proszę o kontakt mailowy itmademyday.blog@gmail.com i podanie danych do przesyłki, a sama gromadzę kolejną partię hoelnderskich inspiracji!!!

Pozdrawiam, A.

4 komentarze:

  1. Cudownie! Warto było czekać :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze i Gratuluję szczęściarom :) Dziękuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziękuję i chętnie podzielę się swoimi aranżacjami
    wysyłam adres
    BL

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaaaa :):) Wygrałam :):) DZIĘKUJE :) I Lu, oczekuj fotek :D Ania S. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...