24 lipca 2015

Jadalnia z prawdziwego zdarzenia

W związku z tym, że mój kolega jest na etapie poszukiwania mieszkania (w których to poszukiwaniach jak się pewnie domyślacie chętnie uczestniczę :P), a jedną z wytycznych jest miejsce na duży drewniany stół (który jest również moim marzeniem) postanowiłam poszukać kilku "zdjęciowych inspiracji". I znalazłam ich całe mnóstwo!!!





 










 


 
 

Jak Wam się podoba??? W mojej jadalni stół będzie musiał być wielki i drewniany i mam nadzieję, że moim jedynym problemem będzie dobór krzeseł do niego :D Jak widzicie na zdjęciach powyżej możliwości jest multum!
 
Nie zapomniałam również o właścicielach mniejszych przestrzeni i miłośników mniejszych jadalni lub stołów. Was serdecznie zapraszam na bloga Lu z Enjoy Your Home, która pokazała kawałek swojego M i przepiękny kącik jadalniany! Gdybym mogła to sama nie wiem co bym wyniosła jej z tego mieszkania- stół, krzesła czy obrus??? :))) Także dziś złożyło się idealnie -macie dwie opcje i możliwość porównania oraz sprawdzenia samemu dla siebie co widzielibyście we własnych mieszkaniach i w jakim kierunku chcielibyście stylizować własne pomieszczenia.
 
... a w razie gdybyście nie mieli pod ręką stołu ale na przykład drzwi --> to też da się to ogarnąć :D

 
Miłego dnia!!!!!
 
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...