5 czerwca 2015

No to jestem...

... i zabieram się do pracy po szalonym miesiącu związanym z jednym wielkim podróżowaniem! Ale o tym później! Na razie w ramach przeprosin zdjęcia z najpiękniejszego parku w jakim kiedykolwiek byłam- Keukenhof. Oczywiście w Holandii. Park jest czynny tytlko 2 miesiące  w roku- od końa marca do końca maja... i chyba nic w tym dziwnego skoro park jest pełen (jak na Holandię przystało) tulipanów.

Zapraszam! Ostrzegam, że zdjęć zrobiłam milion (czytaj: miałam aparat i nie zawahałam się go użyć :)) i znaczna ich część znajduje się poniżej... i dlatego też ja się w tym miejscu z Wami na dziś żegnam i zapraszam do oglądania tylu zdjęć ile dacie radę :D

Pozdrawiam, A.





























 








1 komentarz:

  1. Rety! Zdjęcia wspaniałe. Jak ja bym chciała naładować baterie w takim miejscu. Juz od samego patrzenia robi mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...