26 października 2014

CO RAZ BLIZEJ SWIETA...

Witajcie,

tym razem tylko kilka słów bo jestem mega zmęczona po kolejnej podróży, ale nie mogłam wytrzymać żeby nie napisać i żeby czegoś Wam nie pokazać. W tym przypadku jednak słów nie musi być dużo, bo zdjęcia bronią się same!

Zapraszam do sklepu House of Seasons, który znajduje się na lotnisku Schiphol w Amsterdamie. Właściciele na co dzień prowadzą kwiaciarnię, która również znajduje się na terenie lotniska, a ten wyjątkowy sklep otwierają tylko na 4 miesiące w roku.
 




















Nie wiem jak Wy, ale ja poczułam klimat zbliżających się świąt :) Mam też w głowie tysiąc kolejnych pomysłów jak udekorować własne M i jakie ozdoby mogę wykonać własnoręcznie. Ten post jest w pewnym sensie zapowiedzią naszej świątecznej serii :) W końcu mamy jeszcze ponad miesiąc!

Tymczasem polecam Wam jak najszybciej zająć się zakupem prezentów. Muszę przyznać, że pierwszy raz tak wcześnie zainteresowałam się tym tematem, zdążyłam przed świąteczną gorączką, zaoszczędziłam i mam już w zasadzie wszystko! Cudowne uczucie!

A jak Wasze przygotowania? Zaczęliście już? Czujecie już ten klimat? Macie jakieś ciekawe pomysły na prezenty? Zawsze mogę jeszcze coś dokupić... :D 

Serdecznie pozdrawiam!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...