29 października 2014

KAMIEŃ, PAPIER, NOŻYCZKI...

albo w moim przypadku: cegła, kamień, drewno... a o co chodzi? Przeglądając blogi wnętrzarskie natknęłam się na zdjęcie wnętrza z kawałkiem ceglanej ściany i się zakochałam! Nie wiem czy to pierwsze wpływy holenderskie na moją estetykę i stąd to zamiłowanie? W Holandii ten materiał wykorzystywany jest na potęgę i muszę przyznać, że naprawdę bardzo mi sie podoba. W moim wymarzonym domu, który powoli klaruje się w mojej głowie właśnie nastąpiły drobne przebudowania i wyodrębniłam kawałek ściany, który będzie właśnie z cegły. A może w ogóle cały dom? Muszę przyznać, że taka elewacja z cegły wygląda bardzo dobrze a dodatkowym plusem jest to, że z czasem nie traci koloru w porównaniu nawet do najlepszych farb.

Zobaczcie czy Wam też przypadnie do gustu:











Z góry zaznaczam, że inspiracji znalazłam tyle, że musiałam bardzo mocno je okroić i stoczyć ciężką walkę sama ze sobą żeby tylko kilka z nich umieścić w poście. Więcej zdjeć znajdziecie na moim profilu Pinterest

Niezależnie od tego czy zdecyduję się na cegłę na zewnątrz (rozpisuję się jakbym co najmniej była na etapie budowania tego domu, ale kto zabroni marzyć??? :)) to w środku na pewno wyodrębnię dla niej specjalne miejsce. Jedyny problem jaki widzę to... w zasadzie mam dwa problemy... :):

1) jaki kolor cegły- czarna, biała, standardowa- w każdym wydaniu wygląda rewelacyjnie

2) w którym pomieszczeniu- inspiracje znalazłam do każdego możliwego wnętrza- po prostu pasuje wszędzie!!















Źródło zdjęć: Pinterest

I jak? Zarażeni? Podoba Wam się? Macie już w głowach ceglane wstawki w swoich wnętrzach?
Miłego tygodnia wszystkim życzę! Do mnie wreszcie też dotarło słońce i jest prawdziwe lato!

Pozdrawiam, 

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...