26 października 2014

Z KAMERA WSROD ZWIERZAT...

W związku z tym, że spędziłam kolejny cudowny dzień z Marissą, zaczęłam zastanawiać się jaką niespodziankę przygotować dla niej w nowym domu. Co zrobić żeby zaakceptowała nowe miejsce, żeby wiedziała, że jest u siebie i tak też właśnie się czuła. Zadanie okazało się bardziej skomplikowane niż przypuszczałam :) Pozwólcie, że najpierw przedstawię samą zainteresowaną. Oto moja dziesięciomiesięczna Marisska!
 

Swoje poszukiwania zaczęłam od znalezienia wygodnego legowiska. Oprócz tego, że można znaleźć posłania wszelkiego rozmiaru (niezwykle istotne gdy posiada się psa rasy DUUUUŻA), kształtu i koloru....



Fot: iecrate/ karlie/ tumblr/ silmont

 
poprzez hamaki:

 Fot: wkamaku/ zooglobe

aż do mebli projektowanych z myślą o naszych pupilach i przystosowanych do ich potrzeb (od razu zaznaczam, że nie ze wszystkimi pomysłami, które przedstawiam poniżej sama się zgadzam)






Fot: bluetooth/ domowładni/ e-mieszkanie/ indulgy/ pet furniture/ Tablin Lymon/ tubir/ Wnętrza


Nie zapominajmy o dodatkach :)

Fot: zszywka

a co na to sama zainteresowana?

 
W stylu: I CO JA MAM WYBRAĆ???
Pozdrawiamy: A. i Marriska!
Miłego i słonecznego weekendu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...