31 października 2014

VITRA DESIGN MUZEUM

Wiecie co... w sumie nie będę się dużo rozpisywać bo tak mnie zatkało i tak mi się podobało, że brakuje mi słów do tej pory! Zapraszam do Muzeum Vitry, ktore znajduje się w Weil am Rhein w Niemczech i które udało mi się odwiedzić w ostatni weekend.








































































Przyznać się, kto w głowie planuje już taką korkową ścianę w swoim mieszkaniu lub domu?  :D Ja się zakochałam!

Z tego miejsca chciałabym również podziękować organizatorowi naszej wycieczki :)))


i "mojemu fotografowi" :D


Bez nich nie było by dodatkowo tak wesoło :D BUUUUZIAK

Podsumowując- nie pozostaje mi nic innego jak wygrać w totolotka albo zacząć zarabiać miliony żeby było mnie stać na takie meble. Także nie wiem jak Wy ale ja wracam do biurka bo jeszcze mnie jakiś awans albo podwyżka ominie :)

Miłego tygodnia!

A.

P.S a juz niedługo relacja z mojego przedłużonego weekendu w Szwajcarii i piękne zdjęcia prosto z Alp. Zapraszam już teraz!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...